neděle 30. dubna 2017

Čtvrtý týden, Verona

Pondělní oběd byl velký rodinný i s druhou babičkou, boží lasagne a pak grilované maso. Večer opět piadiny od strejdy. A opět jsem se cítila jak trotlík. Tenhle týden byl vůbec nějakej špatnej. Hodně jsem přemýšlela a neměla daleko k slzám, ale to tady nechci rozebírat. 


V sobotu jsem si udělala výlet do Verony, která je odsud třičtvrtě hodinky autobusem. Sice jsem tu už byla, ale abych aspoň vypadla z domu a přišla trochu na jiné myšlenky. Navíc v těch uličkách tam by se člověk mohl toulat pořád. A taky jsem objevila, že tam je zahrada, Giardini giusti, a já mám prostě pro zahrady slabost. Sice za 8,5€, ale mně to za to prostě stálo.
Pak jsem se potulovala, potulovala a potulovala..na mostu u Castelvecchio byl zrovna nějaký trh a tak jsem si tam koupila pivko a na břehu řeky si ho popíjela (a vzpomínala na Náplavku)..a když nadešel čas se vrátit na nádraží, cestou jsem potkala pasta take-away za 5€. Bigoli s ančovičkami...mno nic moc, asi špatný výběr omáčky.































































1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...